Jag ska berätta en sak...♥

Och det jag vill berätta är att jag ska ha en hund om ungerfär en månad, tills den lilla hunden kommer hit och va med i familjen! jag har redan vald namnet för att den ska bli en hund :) namnet är Simba hehe. jag valdet det namnet därför jag tyckte att den låter söt och roligt! ;)) det har redan gått 1 månad eller 2 att Aqua gick ifrån oss och vi alla i familjen saknar honom fortfarande men om han kommer igen till oss så är han Välkommen hem i alla - fall. jag känner mig jätterörd just nu att Simba kan vara med oss! när jag har fått Simba så jag lovar att lägga up bilder på honom, han ska bara ha 1 månad när jag ska få honom^^ han är en bebis nu awww!
 
Rasen på honom är (Golden Retriever) dem är så gulliga!
Väntar på dig lilla Simba....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0