Friday!

Hej!!
 
Idag är det äntligen fredag som jag tror att många av er har väntat på länge... och det har jag också gjort! jo.. just nu befinner jag mig på min brorsanrum och sitter på stolen och titta på tv och datorn, jag är ensamn här och vänta tills min mamma kommer hit och hämta till mig lite mat! vad jag börjar att bli hungrig just nu... :( kommer ni ihåg att jag berättade i förra dagar att jag skulle gå till en kalas av en tjej som går på kyrkan som mig, och det är att jag inte kom dit, det beror att min storasyster och jag vi skulle komma tilsammans den dagen men det fanns en problem på natten och det var att hon skulle jobba dagen efter och hon kan inte lämna sitt jobb bara för att komma till kalas och det är hennes skyldighet och hon måste lyda det! så det var den anledning där vi inte gick. Nu ska jag forsätta att titta på tv eller läsa något intressant på Google!
 
Ha en fortsatt dag! (:
 
 
Vad ska ni hålla på helgen?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0