A new day ☼

Hej på er!
 
Ligger i sängen just nu och kollar bland annat saker på nätet och mest av dem är min älskade Hello Kitty haha! klockan nu är det (Peru-Tid:11:31) och det är fortfarande morgonen här. klockan 12pm ska jag nog gå ut till att handla mat och laga en gott middag till min familj ツ dessumtom ha ont i magen också :( hoppas att det snart gå över! tycker inte att va såhär alls. Nu ska jag klä mig det är dags att göra det! :) vi hörs än så länge.. :)
 
Bjuder bilder på min present från min födelsedag och en kexpaquet säger man så? :( 
Min HK halsbandet presenten av mamma<3
Hello Panda produkt av Singapore (: smakar jättegod! 
 
 
 
Neeve
2014-04-13 @ 02:52:22
URL: http://Neeve.blogg.se

Tävling på min blogg titta gärna in :)
http://neeve.blogg.se/2014/april/tavling.html

Svar: Synd att jag kan inte tävla eftersom jag bor i mitt hemland just nu... men tack ändå för att du besökte min blogg! fin blogg du med :) ha en fin dag
Pame ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0